26 mai, 2010

Stiti ce cred eu

Ma framanta la fel de mult ca si pe toata lumea situatia de rahat in care ne aflam cu banii si ma revolta toti cei care se inghesuie sa ne dea sfaturi despre cum cred ei ca este mai bine sa iesim din criza.
Eu cred ca nimeni din cei aflati sau intrati in atentia nostra prin mijloacele massmedia,incepand cu seful statului se terminand cu orice analist,nu cunoaste adevarata situatie a finantelor statului romanesc.
Toti fac scenarii sau discuta in urma unor simulari de scenarii,fara sa poata prevedea ce ne asteapta in viitorul apropiat mai mult sau mai putin.
Daca nu ai bani si nu poti sa-ti platesti datoriile...este clar ca nu poti avea bani mai multi numai daca mai reduci cuantumul datoriilor,ci ai numai o datorie mai mica pe care tot nu o poti plati.
Ce- de facut? Vorba lui Lenin.
Sigur trebuie schimbat ceva vorba bancului:
Itzic: ce faci mai Strul,cum o mai duci cu afacerea?
Strul: prost mai,bordelul nu mai aduce profit.
Itzic: schimba si tu ceva.
Strul: am schimbat mai...am schimbat tapetul si paturile
Itzic: numai atat ?
Strul: am pus tablouri sexy si muzica,si tot prost merge.Nu stiu ce sa mai fac
Itzic: esti prost mai,de ce nu ai schimbat curvele

Practic toate curvele politice de la noi ar trebui schimbate si pusi oameni rationali si neinteresati de altecele.

Niciun comentariu:

Ceva despre ȘOȘO

  Gânduri scurte 166   Vrei nu vrei, dacă ai timp la dispoziție deschizi Facebook-ul și ai surpriza să fi bombardat cu imagini, știri sa...