04 februarie, 2021

Gânduri scurte 19


Ca să îmi mai  schimb puțin starea de spirit, atacată din toate direcțiile cu știri negative sau alarmiste, mă gândeam la trecutul meu amoros. Toate amintirile mele sunt legate de personaje trecute mai mulți ani prin viață sau altele trecute pe lumea cealaltă. Am găsit pe internet o poezie, cu autor necunoscut, care m-a făcut să zâmbesc, modificându-mi starea de spirit în bine.

 

BALADA BĂBĂCIUNILOR

E vremea babelor uitate,

Nemeritat și necinstit.

C-au fost ori n-au fost măritate

Cândva cu ele ne-am iubit.

 

Ne-au fost soții, poate amante

Ori doar iubiri întâmplătoare.

Fiind sau nefiind frumoase,

Ne-au găzduit între picioare.

 

Și-acuma să le dăm deoparte,

Punându-le la insectar?

Sau ca pe niște frunze moarte

Presate-n pagini de ierbar?

 

De ce, iubiții mei prieteni,

Voi futangii din vremi trecute

Să vrem acum să dăm uitării

Femeile ce-au fost futute?

 

Cu fiecare dintre ele

Am amintiri. Pot să vă zic

Că și acum când scriu acestea

Îmi tremură un coi un pic.

 

Țin minte baba cea brunetă.

Ce nu m-a vrut la ea'ntre craci...

Acuma plânge și regretă

Făcând colivă și colaci.

 

 

Îmi amintesc cât pot de bine

De una faină, o roșcată.

Care, când se futea cu mine,

Punea pe pulă ciocolată.

 

Și cum o mai lingea fierbinte,

O Doamne cât era de bine,

Spunându-mi tandru "stai cuminte

Mânca-ți-aș pula Valentine”

Niciun comentariu:

Ceva despre ȘOȘO

  Gânduri scurte 166   Vrei nu vrei, dacă ai timp la dispoziție deschizi Facebook-ul și ai surpriza să fi bombardat cu imagini, știri sa...