10 septembrie, 2021

Schimbare de gânduri cu vârsta...

 " L-am întrebat pe unul dintre prietenii mei care a trecut de 60 de ani și se îndreaptă spre 63. Ce fel de schimbare simte în el?*

* Mi-a trimis următoarele rânduri foarte interesante, pe care aș vrea să le împărtășesc cu voi....*
1) După ce mi-am iubit părinții, frații, soția, copiii, prietenii, acum am început să mă iubesc pe mine însumi.
2) Tocmai mi-am dat seama că nu sunt ′′ Atlas ". Lumea nu se odihnește pe umerii mei.
3) Am încetat să negociez cu vânzătorii de legume și fructe. La urma urmei, câțiva lei în plus nu îmi vor face o gaură în buzunar, dar l-ar putea ajuta pe săracul om să economisească pentru taxele școlare ale fiicei sale.
4) Plătesc taximetristul fără sa aștept restul. Banii în plus i-ar putea aduce un zâmbet pe față. La urma urmei, muncește mult mai greu decât mine
5) Am încetat să le spun bătrânilor că deja au povestit povestea asta de multe ori. Până la urmă, povestea îi face să meargă pe banda amintirilor și să retrăiască trecutul.
6) Am învățat să nu corectez oamenii chiar și atunci când știu că greșesc. La urma urmei, ideea de a face pe toată lumea perfectă nu este pe mine. Pacea este mai prețioasă decât perfecțiunea.
7) Ofer complimente în mod liber și generos. La urma urmei, este o îmbunătățire a stării de spirit nu numai pentru destinatar, ci și pentru mine.
😎 Am învățat să nu mă deranjez de o cută sau de o pată pe cămașă. Până la urmă,personalitatea vorbește mai tare decât aparențele.
9) Mă îndepărtez de oamenii care nu mă prețuiesc. La urma urmei, ei s-ar putea să nu știe valoarea mea, dar eu știu.
10) Rămân rece când cineva joacă politica murdară ca să mă depășească în cursa de șobolani. La urma urmei, nu sunt șobolan și nici nu sunt în nicio cursă.
11) ) Învăț să nu fiu jenat de emoțiile mele. La urma urmei, emoțiile mele sunt cele care mă fac uman.
12) Am învățat că e mai bine să renunți la ego decât să rupi o relație. La urma urmei, ego-ul meu mă va ține departe, în timp ce în relații nu voi fi niciodată singur.
13) Am învățat să trăiesc fiecare zi ca și cum ar fi ultima. La urma urmei, s-ar putea să fie ultima.
14) Fac ceea ce mă face fericit. La urma urmei, sunt responsabil pentru fericirea mea, și mi-o datorez.
* Am decis să trimit acest lucru multora, pentru că de ce trebuie să așteptăm atâta timp, de ce sa nu putem practica asta la orice etapă și vârstă ...."
Sursa: Text preluat
rian 

Niciun comentariu:

Ceva despre ȘOȘO

  Gânduri scurte 166   Vrei nu vrei, dacă ai timp la dispoziție deschizi Facebook-ul și ai surpriza să fi bombardat cu imagini, știri sa...