11 martie, 2021

Gânduri scurte 23


Tot în vreme de pandemie, butonam telecomanda televizorului și dau peste RTV, care știam că este un canal de bombe mediatice  și contre. Ce să vezi, transmisiune în direct de la Arcul de Triumf, a unei adunări de oameni, nu au arătat nici o dată câți erau de fapt, condusă de mahalagioaica Șoșoaca șefă senatoare „aleasă de popor” și încă o matracucă cu aspect de matroană de bordel, care reprezenta HORECA (și care voia să muncească!?!)...Aveau un telefon la ureche cu care comunicau cu moderatorul de serviciu al televiziunii și țineau un microfon cu măciulie în mână, ca și cum ar fi fost altceva. Am ascultat câteva minute monologul abject al Șoșocii, în care printre urlete și amenințări la adresa Guvernului „neofascist” ,a Președintelui și Primarului Timișoarei care sunt de sorginte „străini vânduți”, de Arafat nu mai pomenesc ce am auzit și am înțeles că la toți l-i s-a sfârșit ața și lumea așteaptă de paști învierea românismului neaoș sub conducerea înțeleaptă a ei. Ce mai, costumația celor două semăna cu una de carnaval de prost gust, am remarcat la cea mai grasă, o straiță cu carouri (din Ardeal?) pusă pe burtă, îmbrăcată cu un fel de țundră și pe cap cu batic roșu cu flori mici, probabil că așa o crede lumea mai româncă. În jur erau câțiva chibiți, unii personaje cunoscute ca promotori de Elodii, care din când în când strigau Diana, Diana!

Nu am rezistat până la final, am schimbat canalul și m-am uitat la un film...Seara înainte de culcare mă frământau câteva întrebări. Ce fel de țară suntem dacă nu ne respectăm legile? În vreme de stare de alertă sunt permise adunările cu mai mulți oameni? Știu că nu sunt permise, dar având în vedere și precedentele greve și proteste de tot felul, mă întreb cine le autorizează și de ce sunt protejate de jandarmi, în loc ca aceștia să sancționeze? De ce CNA-ul nu reacționează, ca pe vremea Pavianului cu mantie, când sunt transmise în direct pe postul TV cuvinte defăimătoare la adresa instituțiilor statului?

Am adormit într-un târziu, mulțumindu-mă cu dictonul: Prostul dacă nu-i fudul, atunci nu este prost destul...


Niciun comentariu:

Ceva despre ȘOȘO

  Gânduri scurte 166   Vrei nu vrei, dacă ai timp la dispoziție deschizi Facebook-ul și ai surpriza să fi bombardat cu imagini, știri sa...