16 ianuarie, 2010

Ma plimb la Olanesti si ma revolt


















Când este vreme frumoasă mă plimb la Olăneşti,lucru la îndemână de fapt sunt numai 21 km de la Râmnicu Vâlcea. În ultimul an de câte ori fac această plimbare încerc acelaşi traseu pe la izvoare,până la izvorul 24 şi înapoi.
Nu pot să nu mă revolt pentru că mi s-a îngrădit accesul la beneficele ape minerale...care şi aşa curg de sute de ani liber.
Nişte oameni de bine în frunte cu primarul localităţii au concesionat izvoarele unei firme private,iar aceştia le-au transformat în celule de acces la închisoare,cu gratii,porţi de acces rotative cu cartelă preplătită,paznici şi alte invenţii.
Cum poate bietul om simplu sau vizitator care vine pentru prima dată în Olăneşti să se bucure de darurile naturii ,care sunt izvoarele de ape minerale,după mine este o ingrădire a drepturilor cetăţeanului de a dispune liber de bogăţiile naturale ale ţării.Vă dau un exemplu de la izvorul 5 cu fotografii.Mă mir de fiecare dată de ce nu se ia atitudine ,mai ales în sezonul de vară unde se adună mii de turişti.

Un comentariu:

Ioan Mina Sava // Radu spunea...

am aflat de la posturile de TV locale din Ramnicu Valcea ca au luat si altii atitudine.Familia Tudor care se erijeaza in proprietari ai izvoarelor este cercetata penal de Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie....poate se face dreptate

Ceva despre ȘOȘO

  Gânduri scurte 166   Vrei nu vrei, dacă ai timp la dispoziție deschizi Facebook-ul și ai surpriza să fi bombardat cu imagini, știri sa...