26 decembrie, 2008

De sarbatori imi aduc aminte de zile frumoase...

am lucrat cu un colectiv de la care am amintiri placute...tuturor si celor care nu apar in filmulet ...le doresc in noul an 2009 numai impliniri si cat mai putine efecte de criza....La multi ani!



Un comentariu:

Anonim spunea...

Da, asa e de sarbatori ne amintim de partea frumoasa a vietii ,ne scoatem din minte lucrurile care ne -au intunecat existenta .O facem pentru noi sau poate pentru cei de langa noi pentru a nu le umbri lor bucuria sarbatorilor.Ma bucur sa va vad pe blog caci faceti parte din acele amintiri care imi insenineza gandurile .Dar, au trecut multi ani ..Dovada sunt chipurile colaboratorilor dv. de azi care au acum varsta copiilor mei si a mea de atunci ....Ce sa va doresc? Sa aveti parte de sanatate ,caci daca ea exista orce rau poate fi biruit.Si va mai doresc sa fiti mereu inconjurat de oameni sinceri.

Ceva despre ȘOȘO

  Gânduri scurte 166   Vrei nu vrei, dacă ai timp la dispoziție deschizi Facebook-ul și ai surpriza să fi bombardat cu imagini, știri sa...