05 februarie, 2020

Cugetări masculine

Nevasta te invata despre fericire: „sa te duci la ma-ta! Sigur se bucura cand te vede.”
Nevasta te invata despre necesitate: „nu ma interseaza cate beri ai baut, tu trebuia sa fii acasa.”
Nevasta te invata despre nudism: „plec de aici si te las in curul gol.”
Nevasta te invata despre nulitate: „tu, fara mine, esti un nimeni.”
Nevasta te invata despre creare: „eu te-am facut barbat.”
Nevasta te invata despre dureri: „nu am chef, ma doare capul…”
Nevasta te invata despre mobilitate: „ce-ti fug ochii dupa curu lu’ aia:”
Nevasta te invata despre otet: „ce acra poate fi ma-ta!”
Nevasta te invata despre ordine: „m-am saturat sa tot adun dupa tine:”
Nevasta te invata despre botanica: „nu mi-ai mai cumparat o floare de nici nu mai stiu cum arata:”
Nevasta te invata despre juramant: „zi, sa mori tu ca n-ai baut nimic?”
Nevasta te invata despre geneza: „inca nu s-o nascut ala care sa dea in mine:”
Nevasta te invata despre munca in exces: „cam multe sedinte peste program ai tu…”
Nevasta te invata despre greseli: „a fost greseala mea ca ti-am facut toate poftele!”
Nevasta te invata despre transformare: „cand te-am luat erai slab ca o aschie, acum esti gras ca un porc.”
Nevasta te invata despre ratiune: „cand iti vine sa ma inseli, sa te gandesti bine la ce pierzi.”
Nevasta te invata despre dictie: „vorbesti exact ca ma-ta.”
Nevasta te invata despre necesitati: „trebuie sa aduci mai multi bani in casa.”
Nevasta te invata despre sarbatori: „vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos.”
...sunt câteva cugetări pentru partea masculină...

Niciun comentariu:

Ceva despre ȘOȘO

  Gânduri scurte 166   Vrei nu vrei, dacă ai timp la dispoziție deschizi Facebook-ul și ai surpriza să fi bombardat cu imagini, știri sa...