22 mai, 2011

Nişte bancuri ca să mai descreţim frunţile

In dimineata de dupa o noapte de amor, sotia frigida isi intreaba sotul:

Ai mai stat mult aseara, iubitule?





Un batranel, uitandu-se la scula lui: Bine mai nesimtito, ne nastem impreuna si murim pe rand?!


Gigel vine acasa zgiriat tot pe fata, pe git, pe miini.
- Doamne sfinte, ce s-a intimplat ?
- Am facut hora in jurul bradului.
- Pai, si de ce esti zgiriat in halul asta?
- Eram putini!





- Daca stiam cat esti de sarac, nu ma mai maritam cu tine!
- Eu am fost sincer cand iti ziceam ca esti tot ce am pe lume.

De ce nu ma luai in serios?


- Cine ti-a facut cunostinta cu sotia ta?
- Ah, ne-am intalnit intamplator, nu pot da vina pe nimeni.

Femeia are suflet bun, poate ierta barbatului orice, chiar daca el n-are nicio vina.

– Saptamana trecuta, v-am semnalat ‎disparitia sotiei mele. Ei bine, puteti ‎abandona cercetarile.‎
‎– Ati gasit-o?‎
‎– Nu. Dar intre timp am mai reflectat.

- Ce mai faci, amice? Te-ai casatorit sau tot tu iti gatesti?
- Si una si alta.

- Doctore, sotul meu are grave tulburari psihice. Uneori, ore intregi, ii povestesc cate ceva, ca sa constat apoi ca el n-a auzit niciun cuvant.
- Aceasta nu e boala, doamna, e un dar de la Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Ceva despre ȘOȘO

  Gânduri scurte 166   Vrei nu vrei, dacă ai timp la dispoziție deschizi Facebook-ul și ai surpriza să fi bombardat cu imagini, știri sa...