03 noiembrie, 2008

criza financiara

Noi romanii suntem urmariti de destinul inconstientei,uneori nu apreciem mai mult decat vedem cu ochii innainte si ne comportam ca niste copii fara griji pe care trebuie sa le rezolve altcineva...De ce om fi asa numai dumnezeu stie...Toata lumea are indusa senzatia ca pe noi nu ne afecteaza criza financiara,dar platim orice mai mult si pentru servicii mai proaste...Poate o fi cineva care sa ne indemne neinteresat la luciditate si sa urmeze o traiectorie consecventa spre mai bine...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca suntem niste lasi,refuzam sa vedem adevarurile care nu ne plac si ne mintim ca nu ne e chiar asa de rau.Poate am fost invatati sa primim doar dispozitii si sa le urmam intocmai. Mai ales ales noi cei care am fost formati asa si cred ca cei din generatia asta care inca nu se dau un pas in spate fac mult rau.
Sper in luciditatea tinerilor, imi place sa mi aud copiii visand ,dar ma doare cand spunandu mi ca vor sa plece la master afara imi cer macar doua motive pentru care sa nu plece. Si nu am nici macar un motiv...doar cel ca nu vreau sa nu -i am langa mine.

Unknown spunea...

Melancolia ne face bine la toti, in special noua celor care am trecut prin mai multe perioade de timp anoste, dar periculoase, cu riscuri mari pentru familie si de ce nu si pentru noi insine.
Ma bucur ca nu ma confrunt cu dorinte pe plecare pe alte meleaguri ale copiilor. Sper sa nu fie cazul nici in viitor.
In rest toate cele bune.

Ceva despre ȘOȘO

  Gânduri scurte 166   Vrei nu vrei, dacă ai timp la dispoziție deschizi Facebook-ul și ai surpriza să fi bombardat cu imagini, știri sa...